مجید رستمی ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ 0 نظر

بهترین محله های منطقه 9، راهنمای خرید آپارتمان در محله استاد معین

از خیابان لعل آخر تا خیابان دکتر هوشیار بهترین محله های منطقه 9 تهران را به تفضیل بررسی می کنیم.

راهنمای خرید آپارتمان در بهترین محله های منطقه استاد معین

اگر از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب حرکت کنیم، سمت راست ما تعدادی از بهترین خیابان های منطقه 9 تهران قرار گرفته اند. 

خیابان لعل آخر

1.خیابان محمدخانی: خیابانی در امتداد شمال به جنوب پارک المهدی (بزرگترین پارک منطقه 9 تهران)، از خیابان آزادی تا خیابان دامپزشکی است.پارک المهدی(دریاچه پارک، پارک ترافیک، شهربازی) یک سوی خیابان محمد خانی را پوشیده از درختان برافراشته در تمام فصول سال نموده است.

املاک ویرا آپارتمان های ضلع شرقی خیابان محمدخانی را به طبیعت دوستان و کسانی که به داشتن دید مناسب از غرب و شمال غرب تهران تمایل دارند توصیه می کند.

2.خیابان لعل آخر دومین خیابان فرعی در جنوب خیابان آزادی و انتخاب اول برخی از ساکنین منطقه است. خیابان لعل آخر انتخاب ویژه کارمندان و مدیران بانک ها است. بسیاری از سرمایه گذاران با هدف استفاده بهینه از سرمایه گذاری خود و کسب حداکثر درآمد از محل اجاره آپارتمان خریداری شده، خیابان لعل آخر را انتخاب می کنند.

مشاورین املاک ویرا، خیابان لعل آخر را به مدیران، اساتید و علاقمندان به زندگی در محله ای آرام و کم تردد با دسترسی عالی توصیه می کند.

3.سومین خیابان فرعی در جنوب خیابان آزادی خیابان میرقاسمی است.خیابانی با گذر 15 متری، کم تردد با فرعی های بسیار دنج، آرام با ساکنین قشر متوسط شهرنشینان تهران است.

این یک مقاله کلان در مورد تحلیل محله های منطقه 9 بوده و به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

4.در جنوب خیابان آزادی.پس از خیابان میرقاسمی، خیابان نجارزادگان قرار دارد. خیابانی که مدارس، مهد کودک ها و ادارات زیادی را در خود جای داده است. خیابان نجارزادگان هر چند یکی از خیابان های خوب منطقه 9 است اما بافت غیر مسکونی زیادی دارد.

5.خیابان دکتر هوشیار(محله دکتر هوشیار) غرب به شرق خیابان آزادی را که طی می کنیم، بعد از گذر از بلوار استاد معین تابلو دسترسی به خیابان دکترهوشیار راهنمای مقصد است. دکتر هوشیار محله ای با فرعی های دنج، امن و ساختار اجتماعی سنتی و ساکنین با وضعیت مالی بالاتر از سطح منطقه 9 است.

نیمه شمالی خیابان دکتر هوشیار، بهترین فرعی های منطقه 9 با کمترین تراکم جمعیت (از کوچه اسدالهی تا گرانمایه) گران مایه ترین نقاط منطقه 9 را در خود جای داده است. دسترسی بسیار عالی به بزرگراه یادگار امام، بلوار استاد معین، اتوبان تهران-کرج و همسایگی با دانشگاه شریف، محله ای با ساختار فرهنگی را پدید آورده است.

نیمه جنوبی خیابان دکتر هوشیار (از کوچه مسجد تا یزدی) بخشی دیگر از محله ای نوترکیب را نمایان می کند، جایی که سنت و مدرنیته با یکدیگر به تفاهم رسیده اند.

مشاورین املاک ویرا به نشانی: خیابان دکتر هوشیار،تقاطع گرانمایه، پلاک 1 آماده ارائه خدمات ملکی مدرن و روزآمد به متقاضیان و فعالین حوزه املاک و مستغلات منطقه 9 و 10 می باشد.

اگر قصد سرمایه گذاری یا سکونت در بهترین محله های منطقه 9 تهران را دارید، خواندن این مقاله جهت انتخاب محل سکونت آینده شما پیشنهاد می شود.

اگر قصد خرید آپارتمان در خیابان دکتر هوشیار، میدان آزادی، محله استاد معین را دارید مشاورین املاک ویرا به نشانی خیابان دکتر هوشیار، نبش گرانمایه در همسایگی شما است.

با شماره تلفن های 09366066057 و 09926191651 تماس بگیرید.

ما بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کنیم.


پیام بگذارید