مجید رستمی ۲۱ مهر ۱۴۰۱ 0 نظر

همه چیز درباره محله استاد معین منطقه 9، قیمت مسکن استاد معین

استاد معین منطقه 9

جغرافیا و دسترسی های محله استاد معین

بازنگری شده در آذر ماه 1401 – محله استاد معین در ضلع جنوبی خیابان آزادی قرار گرفته است و از شمال به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه یادگار امام و از غرب به بزرگراه آیت اله سعیدی منتهی می گردد.محله استاد معین همچنین دسترسی بسیار مناسبی به جاده مخصوص، بزرگراه جناح، اتوبان تهران-کرج و جاده فتح دارد.

به دلیل دسترسی مناسب و متعدد به شریان های اصلی و بزرگراه های تهران و قیمت مناسب محله استاد معین انتخاب بسیاری از متقاضیان سکونت در تهران می باشد.

استاد معین منطقه 9
نقشه محله استاد معین

امکانات و مراکز رفاهی محله استاد معین

محله استاد معین دارای مجموعه کاملی از امکانات استاندارد زندگی از جمله پارک ها، مدارس، بیمارستان، فروشگاه و مال های بزرگ و تره بار می باشد.

پارک المهدی بزرگترین پارک منطقه 9

پارک المهدی در ضلع جنوبی میدان آزادی قرار گرفته است. بوستان المهدی از سمت غرب به بزرگراه آیت اله سعیدی و از شرق به خیابان محمد خانی منتهی می شود. پارک المهدی در سال ۱۳۶۵ در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی تهران با مساحت تقریبی ۶۵۵۰۰ متر مربع بنا شد.

دریاچه بزرگی درپارک المهدی محله استاد معین وجود دارد که باعث زیبایی هر چه بیشتر پارک شده و آن را به یکی از جاهای دیدنی تهران در اطراف میدان آزادی تبدیل کرده است.

پارک المهدی دارای بخش های جذاب و مختلفی است و شما می توانید از تمامی امکانات و ویژگی های موجود در این پارک استفاده کنید. در وهله اول باید گفت که فضا و اتمسفر این مجموعه بسیار عالی و فوق العاده است و به دلیل داشتن دریاچه در داخلی این مجموعه شاهد شرایط آب و هوایی نسبتا خوبی در داخل بوستان هستیم.


شما می توانید هر زمان که علاقه مند بودید اقدام به پیاده روی در این مجموعه کرده و از این کار لذت ببرید. از سوی دیگر یکی از بخش های جذاب این پارک، شهرک آموزش ترافیک آن است که در واقع چند خیابان کوچک خط کشی شده دارد و در آن چراغ های راهنما تعبیه شده است.


 این خیابان ها به اسم سیاره های منظومه شمسی نامگذاری شده و مدیریت این مجموعه این امکان را فراهم کرده تا کودکان بتوانند با کرایه کردن ماشین های برقی و یا دوچرخه اقدام به رانندگی در این خیابان ها کرده و با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند. 


از دیگر دیدنی های این مجموعه می توان به مجسمه فردوسی اشاره کرد که در شمال این پارک واقع شده است. تمامی این بخش ها سبب شد تا پارک المهدی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند.

استاد معین منطقه 9
پارک المهدی

معین مال / فروشگاهی بزرگ با امکانات مدرن

مجتمع تجاری معین مال از مراکز تجاری مدرن شهر تهران، در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد. عمده واحدهای تجاری مجتمع معین مال را پوشاک از برندهای تجاری معتبر تشکیل می دهد. فروشگاه رفاه نیز با اختصاص شعبه ای از خود در مجتمع معین مال به ارایه خدمات می پردازد.

از جمله امکانات تفریحی مجتمع معین مال می توان به پردیس سینمایی معین مال، اتاق فرار، گیم سنتر و مجموعه بازی کودکان اشاره کرد. همچنین رستوران و کافه شیرینی با بام سبز، فودکورت استثنائی و منحصر به فرد از نظر معماری و زیبایی‌شناسی محیطی، کافی‌شاپ‌هایی با محیط زیبا و دنج نیز مکانی دلچسب را فراهم ساخته است.

معین مال

تره بار آزادی

میدان میوه و تره بار آزادی (بازار میوه و تره‌بار) در محله استاد معین تهران و خیابان مبینی واقع شده است. این بازار یکی از دو بازار روز و میوه تره‌بار در محله استاد معین تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهربازی المهدی و کارواش آزادی قرار گرفته است.

استاد معین منطقه 9
تره بار آزادی

قیمت آپارتمان در محله استاد معین

یکی از عوامل قیمت گذاری آپارتمان در محله استاد معین نزدیکی به خیابان آزادی است. به شکلی که نزدیک بودن ملک به خیابان آزادی یکی از عوامل اصلی قیمت گذاری آپارتمان در محله استاد معین است. محله استاد معین را از نظر کیفیت سکونت و قیمت به سه بخش تقسیم می شود.

بخش شمال غربی و شمال شرقی محله استاد معین گرانترین قسمت های محله استاد معین است.پس از آن بخش مرکزی و در نهایت بخش های جنوبی محله استاد معین قرار دارند.

قیمت آپارتمان در شمال غرب محله استاد معین(بهترین مناطق مسکونی محله استاد معین)

یکی از با کیفیت ترین بخش های مسکونی منطقه 9 و محله استاد معین خیابان های لعل آخر، میرقاسمی، علی رضایی دهقان و نجارزادگان است. قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در شمال غرب محله استاد معین و خیابان های لعل آخر، نجارزادگان، میرقاسمی بین 48 تا 53 میلیون تومان معامله می شود.

این خیابان ها از خلوت ترین بخش های مسکونی منطقه 9 بوده و دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه های شهر تهران دارند.

قیمت آپارتمان در شمال شرق محله استاد معین (بهترین مناطق مسکونی محله استاد معین)

در شمال شرق بلوار استاد معین محله دکتر هوشیار قرار گرفته است. محله دکتر هوشیار شامل دو بخش شمالی و جنوبی می شود که در دو سوی خیابان دکتر هوشیار قرار دارند. همانطور که پیش از این گفتیم یکی از عوامل اصلی قیمت گذاری در محله بلوار استاد معین فاطله تا خیابان آزادی است.

از این جهت فرعی های شمال محله دکتر هوشیار( کوچه گرانمایه، اسدالهی، حیدرتاش) و بخشی از جنوب محله دکتر هوشیار (یزدی، اسماعیلی، بهمن پور) بهترین و پر متقاضی ترین بخش های مسکونی منطقه 9 و محله استاد معین است.قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز فول امکانات در محله دکتر هوشیار 48 تا 51 میلیون تومان است.

قیمت مسکن در قسمت مرکزی محله استاد معین

در مرکز محله استاد معین خیابان طوس با فرعی های شمالی که به محله دکتر هوشیار منتهی می شوند و فرعی های جنوبی که به خیابان دامپزشکی منتهی می گردند قرار دارد. هر متر مربع آپارتمان نوساز در بخش های مرکزی منطقه 9 بین 43 تا 48 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت مسکن در قسمت جنوبی بلوار استاد معین

بخش های جنوبی محله استاد معین پرتراکم از بخش های شمالی بوده و شامل حنوب خیابان دامپزشکی و خیابان هاشمی و خیابان دستغیب می شود. هر متر مربع آپارتمان نوساز فول امکانات در بخش های جنوبی خیابان استاد معین 33 تا 43 میلیون تومان معامله می شود.

در صورت تمایل جهت انجام مشاوره در خصوص املاک و مستغلات منطقه 9 و محله استاد معین با املاک ویرا تماس بگیرید.

نشانی مشاورین املاک ویرا: خیابان دکتر هوشیار، نبش کوچه گرانمایه تلفن: 09366066057 مجید رستمی


در این رابطه بخوانید:

پیام بگذارید