مجید رستمی ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ 0 نظر

افزایش اجاره مسکن تهران – آیا قیمت املاک استیجاری تهران در سال 1401 افزایش می یابد؟

افزایش اجاره مسکن تهران،اجاره بهاء هر متر آپارتمان در منطقه 9 چقدر افزایش یافته است؟

افزایش اجاره مسکن تهران – تا تاریخ انتشار این مقاله (24 مرداد 1401) قیمت اجاره بهاء مسکن نسبت به زمان مشابه سال 1400 بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت مسکن، کاهش میزان ساخت و ساز، تمایل سازندگان مسکن به حفظ سرمایه به شکل واحدهای ساخته شده به جای فروش آپارتمان و ساخت مجدد به دلیل شرایط بازار از جمله دلایل افزایش قیمت اجاره بهاء مسکن در سال 1401 است.

در ذیل پیش بینی مشاورین املاک ویرا  از قیمت اجاره بهاء مسکن که در سال 1400 در اینستاگرام املاک ویرا منتشر شده است را مشاهده می نمایید.

تورم اجاره آپارتمان
افزایش اجاره مسکن تهران
اجاره مسکن تهران
  • افزایش اجاره مسکن تهران – آیا قیمت املاک استیجاری تهران در سال 1401 افزایش می یابد؟
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد
  • تغییرات بازار مسکن تهران در فصل بهار(سال 1394 تا 1401)
    بررسی آمار معاملات مسکن شهر تهران طی بهار سال های 1394 الی 1401 نشان می دهد اردیبهشت پر رونق ترین ماه فصل بهار می باشد.
  • بررسی نرخ رشد قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران از سال 1388 تا 1401
    افزایش قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران علاوه بر تاثیرات تورمی، تاثیرات عمیق احتماعی و منطقه ای را ایحاد نموده است. افزایش قیمت هر متر مربع مسکن بین سال های 1388 تا 1401 در منطقه 9 بیش از 2360 درصد می باشد.
  • مشاور املاک حرفه ای (بایدها و نبایدها)
    پنج راهکار ارتقاء مداوم و برنامه ریزی رشد فروش مشاورین حرفه ای املاک ویرا 1.خلاقیت مداوم در روش های بازاریابی فروش مانند: عدم تکرار چند باره یک آگهی با عکس و متن مشابه، استفاده از ابزارهای جدید و ثبت آگهی رایگان در سایت های متنوع 2.آنالیز مداوم بازخورد آگهی ها با بررسی زمانبندی شده تعداد بازدیدها در روزها و ساعات مختلف با در نظر گرفتن تیتر، متن و عکس های آگهی 3.استفاده از اپلیکیشن های مناسب جهت تغییر رنگ و اندازه و جهت عکس ها؟! بله حتی با تعییر جهت و نور یک عکس می توانید بازدیدهای جدیدی داشته باشید. با این تکنیک گاهی می توان بازدید مجدد یک واحد را با هوشمندی برنامه ریزی کرد و به فروش های بیشتری رسید.
  • بهترین محله های منطقه 9، راهنمای خرید آپارتمان در محله استاد معین
    در این مقاله در مورد بهترین خیابان های منطقه 9، وضعیت و ساختار اجتماعی منطقه محله های استاد معین، دکتر هوشیار و … به تفضیل شرح می دهیم.

پیام بگذارید