مجید رستمی ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ 0 نظر

مشاور املاک حرفه ای (بایدها و نبایدها)

آموزش مشاور املاک حرفه ای (املاک ویرا، املاک روزآمد)

توانایی های مشاور فروش حرفه ای املاک:

1.همدلی:مشاور املاک حرفه ای احساس مشتری خود را درک می کند( نه مدیریت)

2.متقاعد سازی: نیاز مشتری خود را هدایت می کند(بدون تحمیل نظرات شخصی و بی احترامی و به رخ کشیدن اطلاعات)
3.صداقت: با رفتار صادقانه اعتماد سازی می کند.
4.انتقال ارزش: ارزش ملک پیشنهاد شده را برای مشتری تصویرسازی می کند.
5.واسپاری: برای انجام یک ماموریت فروش در زمان مناسب مشتری را به دفتر می سپارد(اصرار غیر حرفه ای به مشتری در انجام معامله را با شیفت مشتری به دفتر جایگزین می کند.)

چه کسی از نظر مشتری مشاور املاک حرفه ای است:

1.شناخت کاملی از املاک معرفی شده دارد، کمی بیشتر از مالک و بسیار بیشتر از متقاضی در مورد متریال، نقشه، ابعاد داخلی، ساخت، مشاعات، زمین و … می داند.
2.شناخت کاملی از منطقه دارد، به سوال هایی چون نزدیکترین:مدرسه،مسجد،بیمارستان،درمانگاه،فروشگاه،دسترسی ها،همسایه ها، ساختار اجتماعی،بافت فرهنگی و … پاسخ درست و به جا می دهد.
3.اصرار و تعصب روی یک ملک خاص ندارد، به بازار و قیمت ها تسلط دارد.
4.غنی است، زمان بازدیدهای هماهنگ شده و برنامه ریزی شده دارد و در این حال زمان کافی به هر متقاضی اختصاص می دهد.

پنج راهکار ارتقاء مداوم و برنامه ریزی رشد فروش مشاورین حرفه ای املاک ویرا

1.خلاقیت مداوم در روش های بازاریابی فروش مانند: عدم تکرار چند باره یک آگهی با عکس و متن مشابه، استفاده از ابزارهای جدید و ثبت آگهی رایگان در سایت های متنوع
2.آنالیز مداوم بازخورد آگهی ها با بررسی زمانبندی شده تعداد بازدیدها در روزها و ساعات مختلف با در نظر گرفتن تیتر، متن و عکس های آگهی
3.استفاده از اپلیکیشن های مناسب جهت تغییر رنگ و اندازه و جهت عکس ها؟! بله حتی با تعییر جهت و نور یک عکس می توانید بازدیدهای جدیدی داشته باشید. با این تکنیک گاهی می توان بازدید مجدد یک واحد را با هوشمندی برنامه ریزی کرد و به فروش های بیشتری رسید.
4. استفاده مناسب از ابزارها و سیستم ها، با بررسی مداوم زونکن فایل ها و مشتریان. گاهی فایل یا مشتری که مدت ها است به دنبال آن هستید در زونکن ثبت شده، فراموش شده و خاک می خورد. کافی است با فروشندگان و مشتریان پیشین در تماس باشید.اطلاعات بازدیدهای هر مشتری را در توضیحات زونکن ثبت کنید، این یک قدرت ویژه به شما می دهد، قدرتی برآمده از روزآمدی (سیستم فراموش نمی کند).
5.کار کردن روی یک رنج خاص: ما به توانایی های همه همکاران باور و اعتماد داریم. اگر چه رنج بندی خاصی در دفتر مشاورین املاک ویرا صورت نگرفته اما هر مشاور حرفه ای می داند که باید روی تعداد کمی فایل در هر زمان مشخص فعالیت کند.

پیشنهاد ما کار کردن روی 3 تا حداکثر 5 فایل در هر زمان است. با این روش شما می توانید آگهی های به موقع، هدفمند و هوشمندانه تری داشته باشید و با تمرکز کامل بر روی فایل های محدود از به همریختگی ذهنی و بی نظمی چلوگیری کنید. نتیجه تمرکز بیشتر بر روی اهداف کمتر، دقت بالاتر در انتخاب فایل، تمرکز بر روی تعداد محدودتر مشتری موجب افزایش شلیک های موفق می شود.
جستجو کن، هدف ها را انتخاب کن، با تمرکز شلیک کن
امروز (موفقیت) انتخاب من است.

در این رابطه بخوانید: قیمت مسکن محله استاد معین، منطقه 9 آبان 1401

5 کتاب آموزش مشاور املاک و مستغلات

پیام بگذارید