مجید رستمی ۶ اسفند ۱۴۰۱ 0 نظر

قیمت آپارتمان منطقه 9 تهران اسفند 1401

قیمت آپارتمان منطقه 9

قیمت آپارتمان منطقه 9 مشاورین املاک ویرا – در بهمن ماه سال 1401 افزایش قیمت مسکن پرشتاب تر از ماه های گذشته ادامه داشته و معاملات مسکن در اسفند 1401 با رشد چشمگیر قیمت همراه بوده است.

قیمت آپارتمان منطقه 9 تهران – اگر می خواهید از پیش بینی قیمت مسکن تا پایان سال جاری اطلاعات بیشتری کسب کنید ما در مقاله با افزایش قیمت مسکن در پایان سال 1401 چه کنیم؟ و خیز بازار املاک تهران، آیا افزایش قیمت مسکن در راه است؟! در این خصوص توضیح داده ایم.

نرخ معاملات مسکن تهران – اسفند 1401، قیمت آپارتمان منطقه 9

با بررسی معاملات مسکن در منطقه 9 تهران، محله های استاد معین، دکتر هوشیار و … میانگین افزایش بیش از 15 درصدی قیمت آپارتمان در منطقه 9 در بهمن ماه سال 1401 خرید آپارتمان را بیش از پیش تبدیل به چالش نموده است. با این وجود همچنان تعداد متقاضیان خرید آپارتمان مسکونی بسیار بیشتر از املاک عرضه شده در بازار می باشد و این با احتساب افزایش روزانه قیمت دلار، خودرو و طلا و سهام بورس خود موجب می گردد افزایش قیمت مسکن همچنان ادامه یابد.

افزایش بسیار زیاد هزینه های ساخت و ساز مسکن یکی از عوامل اصلی کاهش تمایل سازندگان از شروع پروژه های جدید می باشد.

قیمت هر متر آپارتمان در محله های جنوبی منطقه 9 چند میلیون تومان معامله می شود؟

هر متر مربع آپارتمان فول امکانات نوساز، در زمان تهیه این مطلب(ششم اسفند ماه سال 1401)با متراژ کمتر از 70 متر در بخش های جنوبی محله استاد معین(هاشمی، دستغیب و سی متری جی) بیش از هر متر مربع 65 میلیون تومان معامله می شود.

هر متر آپارتمان در محله های شمالی منطقه 9 متری چند میلیون تومان معامله می شود؟

نرخ معاملات مسکن تهران – اسفند 1401هر متر مربع آپارتمان قول امکانات نوساز در محله های شمالی منطقه 9 (دکتر هوشیار، لعل آخر، نجارزادگان و میرقاسمی) بیش از 70 میلیون تومان معامله می گردد.

قیمت هر متر آپارتمان در منطقه چگونه محاسبه می شود؟

محل قرارگیری آپارتمان، نقشه و نور، مشاعات، متریال و کیفیت ساخت، سال ساخت و متراژ از عوامل تعیین کننده قیمت هر متر مربع آپارتمان در محله استاد معین و دکتر هوشیار می باشد.

آیا قیمت پارکینگ و انباری در زمان فروش آپارتمان مسکونی در منطقه 9 جداگانه محاسبه می شود؟

در سال های اخیر برخی از فروشندگان در قیمت گذاری نهایی آپارتمان خود را با محاسبه جداگانه پارکینگ و انباری به مشاورین املاک معرفی می نمایند.


پیام بگذارید