مجید رستمی ۱۲ تیر ۱۴۰۲ 0 نظر

قیمت خرید و فروش آپارتمان نوساز در دکتر هوشیار-در تیرماه 1402 با چه مبلغی می توان آپارتمان خرید؟

املاک ویرا

در این نوشتار به پرسشهایی در مورد کیفیت سکونت در محله دکتر هوشیار، قیمت خرید و فروش مسکن در محله دکتر هوشیار و امکانات رفاهی در آن پاسخ می دهیم.

1.خرید آپارتمان دکتر هوشیار- قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در محله دکتر هوشیار چند میلیون تومان است؟

در تیرماه 1402، با توجه به وسعت محله دکتر هوشیار هر متر مربع آپارتمان نوساز بین 80 تا 95 میلیون تومان معامله می شود.

2.با چه مبلغی می توان در محله دکتر هوشیار آپارتمان خریداری کرد؟

برای خرید آپارتمان نوساز در محله دکتر هوشیار حداقل 4 میلیلارد تومان بودجه لازم است. با توجه به تخصیص وام 800 میلیون تومانی مسکن و مبلغ رهن حداقل 400 میلیون تومانی برای اجاره یک آپارتمان 45 متری نوساز در این محله برای خرید آپارتمان 2.800 میلیون تومان بودجه لازم است.

3.با چه مبلغی می توان آپارتمان نوساز فول امکانات در محله دکتر هوشیار اجاره کرد؟

مبلغ رهن آپارتمان نوساز فول امکانات در این محله متری 9 تا 10 میلیون تومان می باشد. برای اجاره یک آپارتمان 6 متری نوساز 600 میلیون تومان می بایست در نظر گرفت.

4.بافت اجتماعی محله دکتر هوشیار چگونه است؟

دکتر هوشیار محله ای اغلب کارمند نشین و آرام و تراکم جمعیت در آن کمتر از سایر محله های منطقه 9 و 10 است. به دلیل همسایگی این محله با مدارس و دانشگاه شریف، اساتید و فرهنگیان بسیاری در این محله سکونت می کنند.

5.آیا امکانات عمومی مناسبی در محله دکتر هوشیار در دسترس است؟

در مورد امکانات عمومی و رفاهی محله هوشیار غنی تر از سایر بخش های منطقه 9 است. دسترسی مناسب به مدارس پسرانه و دخترانه در مقاطع مختلف، دو بوستان، ورزشگاه شهید شهسواری، معین مال، ایستگاه مترو و بی آر تی، بیمارستان و درمانگاه و … برخی از امکانات این محله از منطقه 9 است.

6.محله دکتر هوشیار در کدام منطقه قراردارد؟

خرید آپارتمان دکتر هوشیار- محله دکتر هوشیار در شهر تهران و در ضلع جنوبی خیابان آزادی واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و شامل خیابان های دکتر هوشیار، شهیدان و شمال خیابان طوس می باشد. محله دکتر هوشیار همچنین از شمال با خیابان آزادی، از شرق با بزرگراه یادگار امام، از غرب با بلوار استاد معین و از جنوب با خیابان طوس محدود شده است و با محله‌های ‌جی، طرشت، استاد معین، هاشمی،دامپزشکی، زنجان، شهید دستغیب مجاورت دارد. بخشی کوچکی از محله دکتر هوشیار در منطقه 10 شهرداری تهران و در مجاورت بزرگراه یادگار امام قرار گرفته است.

خرید آپارتمان دکتر هوشیار

املاک

و

ویرا

“شما

همسایه

“ما هستید

اگر قصد خرید یا فروش آپارتمان، املاک تجاری و اداری در محله دکتر هوشیار را دارید، مشاورین املاک ویرا به نشانی خیابان دکتر هوشیار، نبش گرانمایه پ 1 و تلفن ثابت: 66051012 و یا تلفن هوشمند: 91690515-021 و تلفن همراه 09366066057 تماس بگیرید.

املاک ویرا به تلاش مداوم در جهت ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به مشتریان “متعهد” است و مشتریان ما به تفاوت خدمات ارائه شده توسط املاک ویرا، باور دارند.

پیام بگذارید